Wait a minute maddafackaa...

Yo PRince Jr Här! Whaazz hänin ? okej ett mix tape ni borde lyssna på ääär LIL'Wayne Och T-pain, Den heter så mkt som Lil Pain





okej fortsätter imorn ska jag dansa MEd flipp helenelund somebullshit like that hoppas att vi hittar och att det går bra (: just nu e jag lite små trött har vart förbi sjukhuset idag, lite små jobbigt faktis är inte ett big Fan av sjukhus, St GÖranS Lilla Mikkis hade gjort illa sig, [FAIL]...

moving on shit inser att mina inlägg oftas inte har några sammanhang men whaaewaah lixom :P hmm juste nu ska jag se på PARANORMAL ACTIVITY ! hört att den är as läskig men u know me No Fear, hahha

så ska bounce nu så ni får en cool ass bild på mig, PEACE

 



haha det står I LOVE MUSIC på mitt örhänge om ni undrar vad det står på dem!  med det så säger Adjö igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0