Reppar med mina gäängsterZ!

Shululu! okejj dagen har varit mycket händelserik, Först och främst imorse försov mig, intee kul erik smisk.. aja sedan ska jag in till stan men känner att jag vill invenstera på ett halsband så jag drar in till stan hötorget runt 10 tiden för att sedan gå till en annonym affär, (gör ingen smyg reklam här!) aja Cre*l heter affären säger inte hela namnet för anser det vara reklam:P aja saken e detsamma! köper ett as snyggt halsband!

Fast min är i vit pärlor! och inte blå på bilden =) fiin liten rosenkrans!

Aja haha det roliga var ju efter jag hade köpt halsbandet så gå jag förbi H&M och det har just öppnat grejjen är att klockan var ju bara 10 typ eller kanske 20 över 10 men det var fult med folk! Tänkte inte så mycket trodde att dom typ slumpade ut gratis kläder, hahah ne men inte vet jag! aja går in där och sedan kommer jag på att Matthew Williamson har släpt hans vår kollektion därför det var så mycket folk! och det var typ som i filmer där folk slogs! för kläder tyckte jag var ganska ruligt!

Ja sedan har vi modernt och har Afro As roligt! kommer dit med mina afro byxor gaanska Freesh tyvär har jag ingen bild på dem! Men efter afro'n så blev ja tvär sjuk typ eller asså först får jag as ont i ryggen av afron, har värsta rygg-problemet! men fuck it sen har vi balett efter de och det var styrke pass så jag är med på styrkan men inte resten eftersom min ryggpallade inte tryckeet!


Jaja efte skolan satt jag kvar till typ 5 hallv 6 och pratade med roligt folk om mycket roliga grejer! Aja sen händer en grej jag inte pallar ta upp på bloggen skiiiiit långt verkligen! aja fuck it men men lalala åker tåg hem lalala läser på tåget lalala kommer hem inser att jag vill ha socker, lalal taggar till ica köper choklad och godis! lalal sitter nu framför datorn och skriver! ojj juste har käkat middag oxå! men nu sitter jag här önskade att jag var någonannnnnnaaaanstans!

ska dra nu se på lite tennis! freesh vikitg match på tv "jaja" kanske dra ut ska kolla var Phill-phill, och Big rob gör!


Peace Lööv eeend Ånderständing occh Chillingar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0