Motorbåtar...mormor....fiskmåsar...

Yoooo PrettyBoi iz in tha hizzle!
Okej for reaal! helt ärligt talat så mår jag bra idag är på ett ganska chillingar  humör nu så de känns skönt :) haft matcher idag med mina Guys, mina små knattingar vann....typ själv klart ;) så vi ligger bra till i serien ni som ville veta, aja what-e-fack,  idag ska jag in till city träffa Magnez och Zanne , ska bli kul gamla lumpar polare där asså! go'a norrläningar in tha big city lixom... frääshiiit,

aja senare så ska jag ringa Natta kolla vad hon styr för bus! men tills dess peace löööv änd som motorbåtar on your aezzz! aah juste kan lägga in ett as roligt klipp chilla!







Blezz from your!

Kommentarer
Postat av: Natta

Jasså men jag gör ju aldrig något bus;)

2009-05-02 @ 19:02:04
URL: http://barbiesover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0