ÅÅÅH engest!

Gillar inte alls min nya stilmall men det får vara så här tills jag har lust att lägga ner en dag på skiten, :P sitter här skit trött!
jag är riktigt dålig på att updatera jag ver sry! men det är så mycket nu så hinner / orkar inte,

Men senaste SENASTE nytt är väll att jag har fått jobb på putte i parken xD som är en festival i Karlskoga, så ska jobba där och hoppas på att jag får jobba på Peace and love oxå de blir hype mode då :)

Men for now så har jag ingen aning... ska väll sleeepish är skit trött sov inte alls mycket i går! illa illa,
Såg på en rap show idag, den var helt okej faktis...

Imorn blir det maby lite skvaller ska se vad PRETTY BOY lyckas hoookissh,
Men i alla fall ska jag hit the beeeeed nu,


?ÅpaSZ SEa54 !

Kommentarer
Postat av: Emma

PIP du jag och Aliz, kommer bli galet bäst, sjukt taggad. :D

2009-05-21 @ 00:35:19
URL: http://heartburn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0