Wharraap !?

Yes idag mår jag skit! sitter på kontoret och chillar,är lite bakis javiissst! men det är nice ska dra och träffa Alexandra Sara och Sebbe snart inne i stan sen ska jag till min bror och lämna tillbaka hans jacka, sen på middag med Yaruee som det inte blev av igår, men i alla fall skriver maby om gårdagens fest i kväll :)

BTW !

Läs www.mybestfriendismygrind.com  
riktigt bra sida för dem som gillar svensk hiphop, för daaamn that shit ey'nt ovaah!
Det är mycket folk som säger att svensk hiphop e skit, och visst jag kan hålla med dem ibland med det finns riktigt duktiga rappare i sverige som rappar på engelska, min fråga blir , är det svensk hiphop eller är det Engelsk hiphop?
Så innan folk blir allt för dömmande så borde ni faktis lyssna igenom en massa svensk hiphop jag menar det finns riktigt bra rappare i sverige som rappar på svenska Big upp to Afasi, Näääk,Medina, ison & fille, (snook)
Sen har vi rappare i sverige som rappar på engelska som e föör tunga ! Henok Achido, Adam T, Lazee, J-son, 
SÅÅ Svensk hiphop är inte död!

hahah rolig bild som jag hittade på MBFIMG's hemsida


Peace love from your  
BLESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0