Fredag den 13 juni!

Cheah, Du kanske undrar varför jag till ex har riktigt meningslösa rubriker på mina inlägg?  de är för att jag kan madda fakla !

Okej Fredagen, Hmm vad ska man säga den  blev riktigt misslyckad! jag träffade boysen och vi bara tuggade i sthlm så de blev inte mycket till festande men ingen hade lust att kriga efter att hitta någon fest förutom jag då men det värsta var att jag inte hade pengar på mobilen så att de sket sig också!


Men idag är det Lördag!  Era fuckers! det blir utgång ikväll det är en garanti på den skiten asså!
Men först nu ska jag bara läsa lite ur min bok, Läser Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes. Sista delen ur hans Millennium trilogi.
Aja Sedan efter att *erik* har läst klart boken ska jag städa mitt rum ifall jag ids sedan ska jag duscha sedan in till stan täffa Louise och Louise after daaat middag med min Lovely Yaruee, sen ska jag festa med Mini och slagga hos Sema och johanna ifall dom fortfarande har kvar lägengheten så det blir nicee ;)














Cheaah Peace Love from your ...... Bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0