Eriano

Cheaaaah!


Eriano,

Ny fresh lördags morgon skriver lite på min blogg så här flääääshigt!
Hmm gjort idag jag har tränat mina kids i fotboll gick lite halvdant det har börjat en ny kille som är ganska våldsam av sig men det löste jag fint!

Är hemma nu sett på *Run's house hela dan idag känns riktigt skönt ska styra något att äta sedan ska jag hollaa att people och se till att det händer någonting ikväll, : ) det ska bli hype mode Fho sho ! sen imorgon ska jag äntligen köpa en ny bärbar dator  : ) typ en HP. Med mycket mycket hårdisk utrymme det är viktigt måste rymma filmer och musik!


Dagens Artist blir KID ROCK! Killen är stört skön såg han nyligen på Runs House med en riktigt FTD
T-shirt!   


 Kid rocks Tee som han hade :) FTD !


 And mr rock himself! Got a rock swaggaah !



OCH Last but naaat minst!

Fick en galen idé kanske en tatuering efter sommaren?

typ en sån här, den ska sitta så där freeesh på handleden eller till halsen, U diiiggggg !


Ajaa Eriano ska Bounce nu käka lite food :)



Peace and luve from your  ! Bless


Kommentarer
Postat av: louise

den där tröjan vill jag ha :D haha

2009-03-22 @ 13:24:30
URL: http://llouiseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0