19

Okej nu är det kvällsdags.. det är den 19 snart äre påsklov :) ganska fresh!

få se idag har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem från skolan, eller jo typ hämtat min mobil från Siba, =)
Sen idag på skolan var vi och såg en skön film slumdog millionaire med skolan, Jag hade sätt den tidigare ändå men shit the same, den är Top notch! ;)  

Yes så ikväll få se vad som händer ska försöka få tag på jävla Sadim så jag kan få datorn..., kanske skriver senare men nu ser jag på Hollow Man på tv 1000 så kanske skriver sen,

P.S Det är ett jävla helvette att ta sig till ikea från akalla men ändå så ligger det jävligt nära man måste typ byta bussar tusen gånger! det borde gå en jävla buss från Kista direkt till Barkaby!





här är dom 2 filmerna som jag har sätt idag cheaah!






På tal om filmer jag kom på en till grej! när erik kommer till sthlm så kommer vi kunna se The fast and the furious 4,
det kommer att bli gaaleet, sätt fram emot filmen ett bra tag jag och erik sen kommer den ut precis i perfekt tid oxå :)
2 fresh!


Ajaa kommer snart tillbaka cheaah !  tills dess  Peace and love from your  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0