Back like i was back for the first time!

tjooz okej jag har haft en lång jävla pause! men nu är jag tillbaka ska bring this doooown,

hur hela grejjen började det började med att jag köpte en dator igår och nu har jag fått orken att börja skriva igen! japp i alla fall idag ska jag clean up my rooom sen ska jag in till stan för att träffa Erik och Memil det ska bli soft mina söta pojkar<3 (no homo do)  ser blir det back  till akalla ska ta ett snack med mr Philip sindi jag har biiig plans nu fram över kolla på min blogg! när jag kommer hem igen ska jag skriva om min ny dans karriär! ska hoppa in i duschen nu !

Kommentarer
Postat av: Alla heta guzzar

Den där philip sindi verkar så awsome. Har personligen inte träffat honom men de e word on the streets.

2009-07-18 @ 00:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0