PreshSelectah!

För det första slänger jag iväg ett förlåt!

Okej nu fortsätter jag med det jag ska skriva lixom, idag har jag vart i kista galleria med natta typ hela dan det var fett chill brände bort typ hela min lön i dag känns ju inte jätte hype!! men fixade julklappar till mina päron blev det en spikmatta sedan till min pappa blev det Barack Obamas Bok Dreams from My Father, det känns faktis bra
hoppas att dem gillar det jag köpte,


Sen gick jag och natta och såg på Avatar


Heeelt fräsh film! mkt värd o se!

sen kom jag hem mötte upp philip o Robin och vi skulle äta mat hemma hos mig som mamma lagade lite africka roots, hah skiit nice jag och philip åt på rikitgt nice robin oxå men efter ett tag så började robin baila! fick ont i magen mohahha!

Nej det ärä fräsht jag ska dra till philip nu skulle bara hoppa in i duschen!

 

PeaCe One Love!

                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0