Oneinamillion aka The Trendsetter!

Philip är ett missförstått geni. Det är inte alla som förstår sig på hans handlingar, eller hans sätt att tänka på. Låt mig ändra på det. Det är ingen som förstår sig på honom. Allt vi vet om philip, är att sålänge han försöker göra någonting hel hjärtat, så kommer denne underliga man att skapa under. Dock så ödslar han väldigt ogärna energi på någonting. Hans hårda yttre är nog för många som ett skal, för att under detta skal, finns en ung man med mycket att säga. Men jag vet, jag vet vad som finns under Oneina's hårda skal, under skalet finns, den killen du vill chilla med, killen du ringer å säger awsome saker till, killen som hänger med robin n shit.
Om du läst allt det här så tycker jag att du borde gå in på google, söka på skaffa vänner online och klicka sök, för du har troligtvis inte mycket att göra just nu.
Hur som hälst. Oneinamillion och Philip är två hela olika personer, Oneinamillion är en Narcissist som älskar uppmärksamhet, matriella saker och bitches.
Philip är en tung snubbe som sätter andras behov före sina egna, inte alls behöver mycket mer saker än de mest nödvändiga och han älskar bitches.

Ingen kommer dock förstå Philip aka Oneina. aka The Trendsetter aka Anakin Flytalker. Men vi kan alltid försöka, alltid, försöka.


//This is Oneinamillion.
One.

Kommentarer
Postat av: Sexy boiii MC

hahaha klockrent

2009-12-23 @ 02:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0