Imma Jerk...

Chuz,
Sitter nu har fixat lite skön belysning i mitt rum så jag känner den dära härliga modén,viben aah jo det är fräsh, som sagt skön belysning är bra om man är utlimate chill!

Yes idag har jag dragit till skolan hände inget värt att nämna i min blogg känner jag även fast jag aldrig skriver något av värde ibland haha, Men min dag i korthet då, vaknade trasade ner ett par gamla jeans ( du vet typ hål i dem änd Issshhh) *censurerar mig själv ibland baah så att ni vet de, Aja när stiger ut genom dörren känner jag hur jävla kallt det är utomhus men jag gillaree! pluss att det var snö också det var riktigt härligt med lite snö fick en snabb jul vibe mitt i det hela haha så det var freesh faktis, sitter på tåget inget händer känner bara att jag börjar bli riktigt less på att åka tunnelbana nu !  un chill asså. Kommer till skolan har någon random lektion bla bla bla... inget som någon orkar läsa och jag orkar att skriva haha. Hadde prov i dag på STreetDance det kändes bra men får hålla ögona öppna på mitt betyg!

Jadajajda jdaa inget av värde!

SÅÅ nu sitter jag i min säng med min modé musik och belysning kommit nyss ur duschen så man känner sig fresh BEYOND Death!


Ska äta något sedan om ni har tur kanske ni får någon skööön klipp llrr så! BtW DaVe är offfficeeellt med i TrendSetterS jERk-CreW freesh va ?

  OCch Den Senaste tillskottet! DaviiDAVe!




FLäääässh Men ska Bounce Med kärlek till Er alla här får ni lite NewBoyZ






One Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0