Happy KwanZa

http://en.wikipedia.org/wiki/Kwanzaa, kolla upp den där rolig läsning och cool info! Aja i alla fall har jag lagt till en ny web läsare Safari på min dator och är riktigt sugen på att skaffa mig en MAC helt plötsligt haha sjukt iknow, ehm ja juste idag är det JULAFTON whowhoo.. känner ingen jul fröjd alls jag ville egentligen bojkotta julen fattar inte vad den är bra till man blir mer stressad än avklopplad och lugn, faktis jag är inte ett dugg hype utav julen! men men den var fräshare när man var yngre lixom! men men ska återgå till att fika och chilling med familj för det är ju vad julen handlar om i slutändan eller ? BULLLSHIIT ! tror inte på det ett dugg tror helt ärligt att julen var gjorde för det där med familjen och allt jippo, och vi alla vet ju att Jesu födelse och allt det dära! men det har ju nästan ingenting med dagens jul att göra? sjukt vart kom jultomten ifrån?! har ju ingenting med jesus att göra ? tomtens kläder var ju grön vit nu är den röd vit RÖD VIT? hmmm som vilken produkt ? jo COCACOLA!? bull shiitt.. shit less men jag tänker inte förstöra eran jul.. men aja jag tänker inte förstöra en jul ha en riktigt  varm ju och kom ihåg kolla på Anka....
INTE ANNA ANKA! bojkotta henne helst media kåt dam... ack ack sa ankan... roligt va ?
Med det där sagt så önskar jag er en riktigt god jul! :)
Puss kram oNe love peaCe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0