Diamonds are not for ever!

Shit jag försöker blogg från min iPod eftersom att min bror har min dator och jag hans,MEN eftersom hans dator har allvRliga mentala problem så är den obrukbar, så det blir ett kort inlagg idag, hollaah imorn one love! Försökte lägga till en snygg prettyboy grejj där nere som jag brukar ha men det är fan för jävla svårt på ipoden så jag skiter i det den här gången, btw bara från ingenstans så bör ni om ni inte redan ha lyssna på miss Alicia Keyes ny skiva den är ganska skön! Sedan Chris Brown graffiti helt okej han har några låtar so är bra, visst kanske du inte vill lysssna på honom efter Rihanna grejjen men lyssna på hans skiva ändå ganska illa att fortsätta bojktotta honom haha jag menar han har gått igenom en del! Woow skrev ändå en del trost allt! Kanske skriver senare om jag inte somnar är ruggit trött och har 2 timmAr balett imrogon på morgonen så i need my sleep! One love Bless !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0