Day before X-Maz

Dagen innan jul whowwooo helt fucking awsome och erik anoff har inte köpt en ända julklapp, hur koll e inte jag lixom? nej infact så är jag riktigt stressad ska till kista galleria idag och jul hanlda det blir as bra! och om folk undrar varför jag e vaken 9.52 på morgonen när jag kan sova ut e bbara för att jag måste hämta ut min lön idag på nordea banken, så ska röra mig inmot kista om en pisskvart! tänkte skicka iväg ett snabbt inlägg bara innan dess...

här får ni lite dans av erik



Måste medge att jag är en jabbaawoockee hela dan varje dan men SupaCr3w trixar med biffen :)

ska bounce nu hare Bra 

One Love!


Kommentarer
Postat av: ya bitch

bäst du hittar något till dina söta päron.

2009-12-23 @ 17:02:23
URL: http://sveedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0