So Preeessh

Okaay young Superman is here, okej just nu har jag fan inget att göra är riktigt över pigg men känner ändå inte för att göra något:) ska ligga i sängen och bara tare lugnt, bara chillingar,

Så har inget vettigt att skriva idag förutom att imorse vaknade jag 7 för att dra på tränar uttbildning... vilket  var ganska drygt..... Cheaaah

Aja vet ni vad jag ska lägga in roliga klipp nu istället... eller kanske göra om min design... vem vet  vem vet... ey förresten en grej jag kom på att tänka på nu för någon dag sen eller typ vecka, men aja jag och Natta o Erik var ute i stan och jag och Natta började diskutera en grejj... jo grejen är att nästa år?

ah hör och häpna.. .nästa år är det 2010 ni kan säga det tyst för er själva... visst låter det skit fult? aja 2010 tänk då den sommaren? vad fan ska man säga ? för nu och sen tyå 9 år tillbaka har man typ sagt "nu ska jag typ träna inför sommaren 01,02,03,04, osv..." ska man säga nu bah JAAAH nu ska jag hård banta inför sommaren 10 ? haha låter ju whack? elller sommaren 010 ? aja kommentera gärna om egna åsikter o tanka angående det här.. :) 

Yo mad props to Kingclips for this one! :) 


 





Jaah det får räcka för idag kan ju iinte lägga in allt som e roligt :)

men för mer roliga filmer ! och stand upp gå in påååååååå    kingclips.blogspot.com :)


aja ska avrunda nu

peace love and bless from your


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHHAHAH sommaren 10 HELL NO !

2009-04-19 @ 23:13:47
URL: http://prediletto.blogg.se/
Postat av: Busiga pojkar

:)

2009-04-21 @ 00:42:57
URL: http://busigapojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0