PrettyBoy......

Okej jag har dansat och dansat mer... jag ska lägga in en video på mig snart som ni ska få se den är fresshneezz aja i alla fall i dag orkar jag häller inte vara värsta taggad på bloggen och skriva värsta grejen föutooom!

Och juste såg på 3ornas avslutnings grej idag på dom är skiiiit duktiga ! det var fin dans och ämnet var hett! men tyvär på minus sidan var musiken.. det var bra val av musik men dom mixade dem heelt fel bid no no där ! men dom var duktiga annars!


hahha aaas kul (kingclips)  kolla killen i bakgrunden




Ett gott skrattförlänger livet :)




 alla älskar svenska klassiker ?


ajaa känner mej skit trött ska ta ett bad sen dra ut en snabbis:)

aja peace and love from your

Kommentarer
Postat av: Ronja

ANOFF! hörde att du tjänar 3000 i månaden på din blogg, är det bara ett rykte? :] för om du gör det så HURFAN DÅ?

2009-04-23 @ 22:28:58
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: Helen

Hahahahahaha Tommys skartt är det bästa någonsin xD

2009-04-29 @ 22:05:36
URL: http://www.heloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0