King clips

Okeej My man Philip och Minhaz, har hookat en tung hemsida Kingclips.blogspot.com cheaahkit out Asap,
asså jag menar ett garanterat skratt efter du har vart inne på hemsidan ;)

Yes så idag vad har jag gjort ?
hmm hade två prover idag ena var en power point presentation på indien gick så där stod uppe o ljög om allt typ (A)
sen hade jag Dans Exemination gick åt helvettee! fan asså men bad om att få göra en ny exemination senare typ efter påsk får tid då att öva och göra en skönt solo! grejen är att vi ska dansa utan musik!?
fan det är skit svårt ju man har inget beat att röra sig till men ändå så är det typ roligare inga begränsningar.. aja ida ida ida...vad ska man göra ? fest kanske vill ut men känner inte världens tagg asså... men ska ut imorn ialla fall Sara Celaya 17 års fest kommer vara off thaa hoook!


Men i alla fall, juste  jag står fortfarande och överväger Roskilde eller Peace and love... men måste ta de billiga alternativet Peace and love men jag är taggad på wayneee och West... samt ATT ingen annan än  LADY GAGA kommer till stockholm den 2 augusti! måste befinna mej där till varje pris nu när jag ändå missar wayne o west! ...
Men det kommer grymma band till PaL, (peace and love) så får befinna mej där i sommar solen och the friends ;)




Dageens bild då ? dans salen !



juste idag var det gaaalet varmt väder ute fick typ värsta orgasmmmmm sjuk skönt väder!
Ska ut nu men tare lugnt ;)


Peace and love from your

Kommentarer
Postat av: annie

det var då ett jävla tjat om den där satans gaga, hon e ju för jävla ful. bajs på henne bajs bajs bajs. och din den här blinkande bakgrunden får man tinitus i ögonen av!

2009-04-08 @ 23:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0