Im your drug,

Im a Pusher! men daaamn igår det blev liiite för mycket för Mr PrettyBoy!
meen fuckit Köööör bara! Så nu sitter jag här och deegar ska fan styra upp lite god mat men har ingen aning vad... fan vilket jävla projekt det här kommer att bli!

så nu dagen vad fan händer då ?  ska förmodligen vara hemma och lyssna på musik och "läsa" typ sova !

Rolig händelse idag, idag och idag imorse menar jag skulle jag ut och handla lite frukost det typ halv regnade och det var as jävla mulet, men jag gick i solglas ögon såg ut som en riktig Goon! 
Aja ska inte klaga nu spricker molna upp i alla fall !


Btw någon som vill köpa en Telefon? så kan ni kolla på blocket om 45 minuter ska lägga ut en annons på Men Nokia N95 jag tror det är.





Ett Citat från Philip. Sindi, "jag skinner inte som solen för att solen har fläckar" skulle passa in på min swagaah som jag har nu för freesh !



Peace and Love from your


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0