Eeeey =)

Okey idag är jag trött.... enkelt!
Dagen började redan vid 10.30 sharp! haha kul att min alarm signal är Backstreetboys, Det är awsome!
Aja vaknade typ åt något som vissa kallar frukost.. jag kallar det middags rester från igår.... Cheah!

Aja sedan gick jag till Husby Bollplan och hade match med mina underbara kids :) 4-2 mot aik! daaamn vad vi är duktiga :)
Aja sen har jag dansat ganska soft gjorde nästan klart mitt dans solo som skulle vara klart förr förra veckan :)  sen träffade jag Micke Bergdal och Ramtin... lite oldschool peoples skulle egentligen ut och röjja med dem ikväll men jag orkar verkligen inte jag är sliten och trött så det blir godis och Msn ikväll, om inte någon ringer och säger att det är något i närheten syftade på Larry o whezee,

Aja hahah juste var ute och lekte lite på nätet och fick reda på att Sasha Baroneeen Cohen, eller (Borat eller Ali G) ska släppa sin efter längtade Brüüno the Gay reporter, hahah helt awsome! längtar älskar Sasha but only A to the G ali G thats him....Whickeeed! 


hahah han e sååå awsome!








ni ska få ett klipp av den nya Bruno :)




Aja ska käka mer godis och glass!
                                            Peace Love And Bless from your

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0