Daaaamn

Prince... sitter på skolan, och är gaalet förbannad!


Igår kväll _(månda) så blev det lite drag i gamla stan vilket inte var så smart för att jag skulle till skolan dagen efter(idag) men ialla fall kul var det !
Jag och erik somnade typ runt 3-4 och jag gick upp 9, känner att  jag måste sova igen alla timmar som jag har missat under påsk det betyder att jag måste sova en eller två dar...

Aja till saken vaknade imorse av att frida ligger och små skrattar och jag har ingen aning om vad hon sitter och garvar åt så jag blir fundersam, men tänkte inte mer på det klädde på mig borstade tänderna när jag skulle gå mot dörren och ta på mig skorna så skrattar frida så pass mycket att hon typ får tårar..
trött som jag är orkar jag inte bry mig alls, sen när prettyboy ska ta på sig skorna märker jag att det är spy på hela skiten...

Det fuckade min morgon som tur var hade jag med mig mina andra pro-keds skor som jag dansar med... tar på mig dem till skolan.. och nu när min homie erik ska dra ut till stan vet han inte hur han ska göra för hans skor är ännu mer ner spydd......så nu har han ett lite dilemma hoppas att han löser skiten! men jag tänker faan inte tvätta min rockstar shoes ! såå frida eller tove får ta hand om det efter som att det  var någon av dem som spydde på mina skor !


 mina ner spyade skor!






 


Mina Pro keds som jag har på mej nu ;) köpt på 


MNO !


Kommentarer
Postat av: mändi

men från den mobilen vi smsade med trodde jag du menade? aja, hade du viljat setts hade du kunnat smsat och hört vad jag hade för mig, visste inte när du var klar med du de skulle fixa först. aja my bad, vad 99% säker på att det var du som skulle ringa.

2009-04-14 @ 21:43:40
URL: http://sveedin.blogg.se/
Postat av: mändi

men från den mobilen vi smsade med trodde jag du menade? aja, hade du viljat setts hade du kunnat smsat och hört vad jag hade för mig, visste inte när du var klar med du de skulle fixa först. aja my bad, vad 99% säker på att det var du som skulle ringa.

2009-04-14 @ 21:45:06
URL: http://sveedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0