Braaaaeesssh!

Okejj ganka UN-AwsomenezZ att jag inte har uppdaterat nu på ett tag, sorry fans! <5 ajaa kolla the stuff iZ att jag har vart riktigt upptagen och stressad hela veckan typ året.. haha nej men det är as mycket med skolan och så massa danser och så!

Aja ska berätta om min olyckshändelse! som hände förra veckan...
Tjejerna i min klass blir otroligt rastlösa så dom bröja köra vattenkrig vilket jag finner är ganska roligt att se på men jag har inge intresse att vara med på skiten vill ju fan inte bli blöt! aja dom kör och alla blir blöta, ojjoj värsta grejjen lixom... naaaat! men som sagt smart jag är så håller jag mej borta från skiten(vill inte bli blöt) aja håller mej borta  från att bli blöt skrattar åt alla andra assss kul! men men sen ser jag min chans! att hämnas på Ani för vad vet jag faktis inte :P men ändå ser att Masih håller i henne och jag ser en full vattenflaska ! så jag springer och tar den dränker ani fullt med vatten aaaas jävla kul :)
aja shit the same hon blir blöt tycker det var kul!

Sen så sitter jag laaaidback! och väntar på att vi ska in så det är soft mode ingen kommer och häller vatten på mig i alla fall känner att jag kommer att klara mej fiiiiint! mmmmm om inte nina ska komma och typ dränka mej i vatten!? så jag blir skiiit sur... men nu kommer tabben vette fan men jag trode att det var janita som hälde vattnet på mej... så jag fyller en halv typ"sallads/godis"påse med vatten och häller på janita.... otur som jag har så har hon mobilen och Mp3'n på sej så att dem blir blöta.........eeeeeeey,


fuck it efter som att Janita e så schyst så behövde jag inte betala allt bara 700,-

 så this month im out off caash! så jag  måste fixa sommar jobb Asap för hade tänkt spara undan 500,- tills sommaren... :( meen aja ska fixa sommar jobb någon som har förslag!?



 

Och Fryshuset elever är så freezZh så vi e lediga den här veckan :) så jag har chillat mkt med natta :)





Aja har nytt nummer så fråga efter de på facebook så kan du få den,









Peace lövecandy... and bless from your


Kommentarer
Postat av: Natta

varför den bilden!!!?!?!?!?

2009-04-28 @ 22:29:06
URL: http://barbiesover.blogg.se/
Postat av: Helen

Bilden är assnygg natta :)



Haha synd Erik. Du borde fundera på att använda den lilla hjärnan du har där uppe i skallen, ja det är den som skallrar när du skakar på huvet. ;D

2009-04-29 @ 22:00:02
URL: http://www.heloni.devote.se
Postat av: Natta

helen inte vara elaka här :P haha man kan säag det på et finare sätt tror jag :P ahahaha

2009-04-30 @ 12:24:20
URL: http://barbiesover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0