Bäng

CHeaaah :D  okejj idag är jag riktigt glad asså ! men har förjävla mycket läxa kvar :P

men i alla fall fett med sol i sthlm idag, var på stan med Zebbe och Olivia kollade runt en stund hände inget av vidare intresse sedan träffade vi alexandra som hade ett par riktigt snygga solglasögoon! :) som jag köpte av henne för 25kr kändes riktigt bra :D

haha faast märke senare att dom är inhandlad på Ginatricot...  men what ewaah FUCK THE DRESS CODE ! säger jag bara, Eriano han kööör bara :P

hahah ändå synd jag menar folk tror helt ärligt att dom kan lura mej? första april....
Aja Alexandra ringer och säger att Sara Celaya har blivit på körd av en bil, och hon trodde att jag skulle gå på de, aja iallafall jag ringer Olivia och driver med henne och hon går på skiten, aja så nu är hon lite tvär på mej....



Yaureee kom tillbaka!


Min älskling är i Australien här får ni lite bilder på henne ;)








Och iförr i g¨år på skolan tog vi lite bilder :)




Men ska käka nu Peace Love from
                                                                

Kommentarer
Postat av: kete :)

Söt tjej du skaffat erik :):) im happy for you :)

2009-04-02 @ 19:37:52
URL: http://ketelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0