Am a Diva...

Eriano is in tha house ! okej damn fört o främst!
fick reda av Borlänge Amanda att wheezy ska till roskilde och idag fick jag reda på att Kanye west också ska dit så jag måste på ett eller två sätt ta mej dit! ,
Sen så är de snart Beyoncé kommer till sthlm och det ska jag se!





Ja sedan ska jag också till PEACE and LOVe, känner att jag behöver ett bättre jobb asså need that cashmoneey!



Btw  igår jag var så jävla nära på att köpa en tröja, en riktigt FTD, Meeen! jag köpte en annan...... Whack va?
Love de vädret föresten blir riktigt glad,så nu måste jag kapa ett par glasögon tänkte på kanye west typen

Eller ett par raybans,


så der får bli något av dem....


im eriano and i rock!

Dagens låtar : pussy money wed, Wheezy
                          Goodlife Kanye West
                          Diva, Beyonce







Puss och kram and bless from your

Kommentarer
Postat av: mändihoe

men fan va nice, why dont u tell me. Roskilde e ett måste för mig. så du kan ju joina if you want to. Jag sökte jobb där med o grejer ha! vi drar?

2009-04-01 @ 22:53:57
URL: http://sveedin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj det blir nog roligt :D

2009-04-02 @ 12:48:36
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0