090

okej skulle berätta lite om min påsk, den har varit riktigt galen jag har typ vart lite borta varje kväll tills nu typ :P
hahah de fulaste var ju att erik var på väg att få mej att dra till the wave men när vi väl var framme så ångrade vi oss stort! men nu ligger jag i sängen med frida och tove plus en erik no homo:D hahah driver men ialla fall jag ska av runda och inte skriva värsta fem mínuters inlägget som ingen kommer att orka läsa nu ikväll därför ska jag jag just nu gå o lägga mej har mycket jobb imorn! komma på ett dans solo på 3 minuter utan musik sen ska jag till sjuk gymnasten plus glömde säga att jag har dans imorn.. daaemn.. sitter här och sippar på en biiiraa :P

thats why they call me fresh prince !

Ride on my muthashipp




peace and love from your

Kommentarer
Postat av: mändi

jag? du sa jag ska bara träffa en polare ringer dig sen? ellä

2009-04-14 @ 13:29:44
URL: http://sveedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0