Yep im I'n

Aah efter som jag har lite o göra så kan jag updatera bloggen igen! har hört av folk att jag är dålig på att göra det! Hahah

Aja som sagt så ska jag fara och se  Big Jay ! Den 19 Juni Kom ihåg det ! ska se honom globen typ taggad!
Jag brukar ju inte lyssna på honom som sagt men om man har råd och läget är nära så äre bara att passa på hoppas att han tar med sig någon Young hove from Roc-a-fella ! dom nya tillskotten är sjukt grymnma på  att rappa !                                                                                                                                                         
                                                                                                                                   

Yes Va fan nnu är jag as taggad till Stockholm sommaren och allt annat kul som händer..
fast kommer sakna min fucking vänner !!!!! och my boo ! :( men sånt är fucking life for a thug like me....


Ajaa ska Plugga vidare Jallaah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0