Yep im I'n

Aah Shiiit ! Fan har fått en ny dator ganska najjs men jag har ju tureen att födas med otur ! så att när jag fick min dator och skulle fixa allting typ Dc msn... allt extra man måste ha på datorn ! jag hämtar det installlllerar och allt drygt då helt drygt på typ  sec så stängt allt ner datorn dog bah typ paff ! blir helt sur aja startar datorn det går inte ! fan sitter o försöker i typ 20 minuter när jag typ helt easy ger upp !

Aja helt keff men har fått igång den nu på något magiskt sätt men vah fan det går inte att göra något på den alls !!! helt dött bara internet ! blir faaan Sur ! ajaa ska fara buy some  candy nu o ch ble happieee :)

                                                                                              Kiss Kiss                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0