Scobiiidoooo

Shulululu alla bitches ! :)
Hur är läget ? jag har typ bytt outlock ungefär sju till tio gånger senaste veckan har inte bestämt mig riktigt om vad jag ska köra med haha..
Men men nu sitter jag på lektion och gör typ inget...
Fan är sjukt less på det mesta nu stressar som fan med skolan känns som om att allt ska vara inne nästa vecka och jag har Cp tok med panik.

aah live and lett die eller ?
Var och tränade igår från 7 till 11 bara dansade så jag var ganska taggad igår är sjukt taggad fortfarande.. har börjat dansa New style  ;) heheh Tjill wha ?  Sens jag såg filmen  Step up 2 in the streets. Har jag bara tänkt på dans och Min New Style Men det är härligt!

Step up 2 är en film att se ifall du är en dansare eller G-G-G-Gillar dans på det sätter i do.
men men jag har så stor lust att göra om min outlock igen så det ska jag göra hehe aja.
                                                                                                                                                                                




Pusss Skrever Later !!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Nu får du läsa min blogg också!
LOLOUIISE.blogg.se
Puss på dig

2008-05-13 @ 19:56:34
Postat av: jennie

Orka kopiera min look ;)

2008-05-15 @ 22:18:58
URL: http://Jenniieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0