Pallar Inte vara sjuuk !

God Damn It ! !
Är sjuk nu har typ drabbas av något fitt virus eller något... orkar inte hostar som fan och mitt hjärta gör ont!
Seriöst jag kan knappt andas utan att hosta btw sen hatar jag host medicin oxå så det vägrar jag ta hur sjuk jag än det smakar typ förtjockad sprit som är seeg och utblanad med äppelsaft! aah precis så smakar det har jag kommit fram till...

Det är värdelös om inte jag bblir frisk innan fredag tar jag lifet av mig! Jag ska uppträda på Live at tc
image31 Meeed Flow LAtino och jag är otaggad men jag måsate nästa göra det för gruppens skull you know take one for the team!
Men asså i min sist nu så känns det nästan hopplöst!  Damn vad less jag blir alltså fan när man tror att det börjar bli sommar och börjar ta av sig till lättare kläder så blir man sjuk!
Kinde of Shitlezz !

Ajaa nu ska Jag Pluggaaaa !                                         Peace löööve and GodHälsa to all of you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0