Im down With Det

Fuuck vad trött man är e Alltså ! :/ ajaa ny dag.. pissiit allts¨ååå !

i lördags blev det mest bara deeg typ..eller aah var på väg till Teg elle till Ramtin men orkade inte det kändes så långt
bort men nu äre en ny dag och jag hoppas att den blir lika tjill som igår vädret håller ! :) fast har inte vart ute än....
Men det ser ju fint uT ! tanken som räknas eller hur ? heheh ajaa men hur som helst ska jag börja med en nedräknings kalender
typ imorn eller något ska typ försöka blogga så mycket jag kan typ varje dag tills jag flyttar ! fan vad härligt! exat om 30 dar
är jag i stockholm o steker !  = )
Ska se till att jag fortsätter o skriver i saommar fast det blir ju inte myche updt ! men aaah jah fack it...

Satt o funderade i morse på en jävla massa sjukt eller inte i morse i natt (kunde inte somna) aja satt uppe typ hela natten och tänkte
på en sjukt massa stuffs! bland annat om snook är bättre än afasi filthy ? Om man tänker efter så kanske snook är typ "fram gångs rikare"
eller aah det är mer som lyssnar på snook men ändå afasi och filthy är ju sjukt grymma och dom låter ganska lika båda två banden..
Jag menar snook kanske har gjort fler hits men om man lyssnar på 1990 någonting så hör man fan inge skillnad på adams-ray och afsii !
YEaah det är bara det jag försöker säga är att jag nu medans jag skrev kom fram till att Afsi o snook är typ lika bra ! hahah men ändå är Tensta bäst!

P.s !
Jag har bokat biljeter till Jay-Z (roc-a-fella)  ; ) 19 Juni i Globen : ) inte för att jag lyssnar på så mycke Jay-z men bara för att jag bor
nära och har råd hehehe


HAre Tjill Peace Lööve and Underståing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0