Flizzz

Dammmmn ! :)

Ajaa igår var vi (flow latino) o dansade på Tc gick väll sådära tyckte jag var lit trött hade typ dansat hela dagen innan o vart på stan vilket jag inte skulle göra men men...
Ajaa vi dansade det vara ganska tjill förutom att det var en ganaska Anorlunda publik typ (hårdrockare / emos) men men vi gjorde det bästa av saken och gjorde vår show..  = )

Ehm efter åt kom ramtin o roos, O Eriik sen drog vi till ramtin jag bytte om han åt sen for vi till böles holmarna * dont ask me why *
bla bla... sen efter det kom vi tillbaka till tc där jag träffade kahlil o Alaa, Jag följde med dom till stan träffade fellan o julia o frida tror jag den sista hettee... oaja sa hej sen drog till Mc'ndizee åt två mc flurry's aj love them !

Sen kom en tjej över typ 20 och satte sig brevid oss .. och Khalil började flörta med henne haha as kul !
Efter en stund ville hon att vi skulle hänga med hem till henne o smoke.. men då gjorde alaa bort som fan och började kaxa....så hon drog sig där ifrån sen ropade hon dit mig för att hon tyckte väll att jag var mognast av alla killarna...eller kanske bara för att jag var svart och hon trode att jag skulle fixa spice åt henne!
Men jag pallade inte skulle ändå hem orkade inte fara till Å-hem till någon messt-upp 21 årig tjej å röka med henne...pffh ajaa vi satt å snackade jag hon och kahlil typ ganska tjill ändå medans mina kompisar då som var inne länsade hennes handväska eller ah dom tog bara cigg!

yeah yeah klockan blev 1 inget hände så jag tog natt bussen hem duschade o soooov =) vilket var fett soft !




Updt kanske ikväll eller aah what a fuck pz !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0