Damn...

Oj så besviken jag är alltså!
Det händer typ ingenting nu eller det dära var fel! det händer för mycket när man inte  vill att det ska hända något.. och när man vill så är det dött ! Jag är äckligt less på umeå om jag ska vara ärlig jag behöver mer utrymme ! Saker måste hända..  Orkar inga tråkiga B "fester" längre...

Okey visst kommer jag att sakna än hel massa kompisar  mäniskor men asså Damn... This is not my beef...

Okej ärligt talat vad ska man göra nu allt händer på en gång skolan fuuck asså mycket press där!
Sedan Dansen! Uppvsing om like 10 dar ? pffh drygt måste komma på en ny dans själv... för alla andra Breakar.. occh  jag kör street och popping lite locking oxå..men aah jag fixareee som alltid hehe ...



Btw uppvsingeen kommer snart ut på nätet ddet gick fan åthelvette! märkte det idag när jag kollade igenom det...jag kinde off stannade upp liteeee för tidigt... Men Whataaa fuck vem bryr sig...



Faan asså Aah kärlek till Er alla jag svär puss !

Kommentarer
Postat av: Louise

Kom igen Erik, se inte det så negativt nu!
det är klart att det är mycket i skolan och så,
men kämpa det är det ända du kan göra vännen min !
Du är verklgien underbar gubben ! :D

2008-05-16 @ 23:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0