ChillÄrik with the blogg geting jiggy with it som alwayz..

Lördag,

Har berättat om går dagen som var hyfsat med seg.

Men idag är jag fortfarande sjukt trött å seeg kanske för att jag sov så himla länge men..

Fy fan asså vad ska man göra idag det känns ganska Beee...

Vaknade idag skulle dushca imorse för jag fick en sjuk dröm i natt som fick mig o känna mig typ jag vet inte slingrad ? * btw drömde om ormar* så jag vaknar ser solen skina är sjukt nöjd, vaknar går och duschar kommer tillbaka så ser jag att solen bara försvann det kändes riktigt illa ville typ gå lägga mig igen..Men jag kom på att jag skulle fara o träffa min farfar som nyss kommit hem från sjukhuset.

Men när jag har klätt på mig så far mamma och pappa utan ens o säga hejdå eller något jag blir tvär sur ringer o ber dom komma tillbaka för att hämta mig (vilka maddaaha fhaklaz! ) ajaa men dom hade kört så långt så att dom inte orkade ...

så jag får cykla till mariehem senare och hälsa på honom..

Fjhss peeyw nu är jag ruggit utråkad orkar man fara till stan ?

Jag har studerat några modéééééééé bloggar och typ 70% har Dagens outfit..

så jag kom på en idé jag ska skriva Dagens Notfit ! vad man inte ska ha på sig.. !

Damn borde få fucking nobell priset för mest hjärna eller något!



Så Dagens Notfit!

Jeans Jacka- Vet inte men det bara så u.g.l.y eller det beror på alla jag har sett har vart det!

Läder Byxor - Inga kommeeentz....

Röd Bandana - Känns bara som inte att det höra ihop med allt..


Kommentarer
Postat av: Josefine (malmö)

Fan vad kul att hitta din blogg ;)
Är allt bra med dig?
DÅ träffas vi snart, GÖTEBORG.. WIIHO!
Puss puss Josefine! (Louise tvillingsyster)

2008-05-13 @ 08:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0