Yep Yep im In..

©...Chuch* yes west coast.  Har man lite å göra så har man! fuck alltså vaknade upp imorse med världens solsken galet typ kändes som någon pekade fucking lampa i ögat på mig...Suck* aja i alla fall blir jag smyg glad och så inser att det blir en skön dag och så kliver in i duschen kommer tillbaka ser att det tvär snöar inte mjuka härliga guliga snöflingor utan sura äckliga som ingen gillar! Jag är i duschen i kanske 30 minuter kommer tillbaka och det är helvettes väder! Blir sur alltså..Det är ju fu fan påsk nu ska man börja springa runt utan jacka och måla sig till kärringar o shit..men neejsh det tillåter inte naturen! Ska fan saöka den dära Jälaa "moder natur" och klå upp kärringen! ska dra nu Puss kärlek och afrikansk sommar sol! YallaH

Kommentarer
Postat av: .

Lite söt måste jag ju erkänna att du är!

2008-03-27 @ 15:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0