Ken ring,

Igår var jag och såg Mr ken ring..


Kvällen började fan fuck'd och seeeg.. yes den var seg som ett svin fast som sagt så styr man ju upp och ringer folk.. var på väg till förfest hos Magnez Fan drog på mig kläderna men insåg så fort jag steg ut genom dörren att det var sjukt kallt det  var  kallt som ett as så jag gick in igen hade inte så stor lust att bli förkyld eller mer än vad jag redan är.
Så när jag väl kommer in typ ringer jag Magnez kinde off och förklarar lääget lixom o säger att det funkar ju inte det dära med att gå till östra så vi gör upp en deal att han ska möta mig på stan med some drinkish : ) så jag sitter hemma tjillar lite ser på tv sen möter jag min homie Sandra på bussen vi samtalar en stund tills jag ser världens jävla tjej kliva på ! när hon närmar mig så inser jag att det var min flickvän...haha så vi åker pratar med henne o stuffs.
kommer fram till Hamnmagsinet så säger dom att Ken uppträder om 1 timma (10.20) drygt som fuck !
Aja det drar till sig med dans och batllz funderade många gånger på att visa vars skåpet ska stå lixom för det var hyfsat sköna dansare där men jag kände att jag kunde ta dom ofc.

aja det funkar ju som sagt sen kommer ken dit han var ju skön. jag var faktis lite Skeptz mot honom trode inte att han skulle vara så bra men ajaah han var helt okey!
Sen mitt i allt så dyker Million Stylez ( snubben som gör miss fatti fatty ) han spit lite lyrics helt okey faktis!
ajaah kvällen är skön och så sen är man kvar och så funderade på att fara på efterfest o shit men inser kylan och bangar..

Aja Whata Fuck Pz Lööve don't tuch my gurl and RMS : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0