Back on Track Az im iz

Så nu ska jag göra min efter längtade lista på några sköna låtar dom kanske inte kommer i ordning men..
First of så Börjar vi med lite Bone Thugs!

1 Crossroads
2 Dont you forget me (ft Akon)
3 If i could
4 Notoruis Thugs (ft Twista)
5 I tried (ft Akon)
 
Yes Bone thugs gör grymma låtar men kan inte skriva alla!
jag gör så att jag skriver Top Fem av Artister istället!

Kanye West

1 Hey Mama
2 Good life (ft T- Pain)
3 Jesus Walks
4 Tuch The Sky (ft Lupe Fiasco)
5 Stronger (ft Daft Punk)

Akon

1 Don't Matter
2 Mama Afrika
3 Belly Dancer
4 Smack That (ft Eminem)
5 I wanna Fuck You (ft Snoop dogg)

Snoop Dogg

1 What's My name
2 Next Episode (ft Dr Dre)
3 Amerciaz Most Wanted (ft 2 Pac)
4 Gin And Jucie
5 Vato (ft B real)


Adam The Tensta

1 My Cool
2 Born And Raise
3
Banging On The System
4 They Wanna Know
5 Is the 80's (mix taaape) lite underground shit..


Veronica Maggio

1 Dumpa mig
2 Gå nu
3 Nöjd?
4
Havanna Mamma
5 Inga problem (ft Snook och petter)

Snook

1 Inga problem
2 Mr cool
3 Svett å Tårar
4
Lejonhjärta (ft Organism 12)
5 Längst Fram i Taxin


Kommentarer
Postat av: K

ha en bra lördag!

2008-03-29 @ 15:36:49
URL: http://fagelholk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0