Shulolulu

Yeep Yeep Im back igeen...Morgonen Börjar sloow..Alltså ingen kärlek till umeå vädret.. fy faan hade världen skönaste dröm! drömde typ att det var sommar o allt sköna grejer, drömmen kändes så galet värklig sen när jag vaknar och inser att det fortfarande är snö och is-kallt ! så funderade jag på rakbladet ett tag..
Haha nee faktis inte den här gången har ju ingen... MEN MEN som sagt man är ganska Gangstaah av sig så man överlever..

Saknaden är hyfsat BIG till mina Friends som jag inte har träffat på ett tag ni vet vilka you are <3 !

Yeah ska fan ta o typ se på film en stund nu ajaaah kärleken till er alla !


                                                                    Jaaah BLESS !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0