Pushing!

Damn !
Galnaste helgen på ett tag altså är fan värt att blogga om.. :)

Erik Fjällner Johan Roos Eriano Bitch!

Fan vad vi styrde asså!

Började i fredags skulle erik och johan styra men jag kände inge kärlek till det men jag var så jävla trött efter mina träningarna (fotboll och dans) så jag orkade inte alls fara ut och röjja med dem.. Så jag tog det lungt hemma o pluggade lite ganska härligt faktis med tanke på vad jag hann.

Lördagen var bara vaa...

hade haft träningar på morgonen innan jag kom hem och duschade å städa lite packade och så sen kom Erik o johan taggade som satan dom hade stört upp med en massa dricka typ 2 stykna Explorer (vodka) och en massa öl och shit haha dom var sjukt jävla taggad men det älskade jag !

Så åkte med dem till erik vi lyssnade på musik liter "power upp" sen förfestade vi lite snabbt hos erik väntade på bussen som vi missade av misstag.
Ajaa efter typ 30 minuters väntan igen så kom buss jäveln.. väl in till bussen kom jag på en sjukt smart ide att inte plinga utan fejk plinga mig in med ett gammalt buss kort..
jag försöker men mitt försök går åt helvette ! sen börjar jag tjafsa med buss chaffisen för att jag sa att jag använde kortet för 1 timma sen men när han kolla på "kort historian" så ser han att jag sist använde kortet 07 heheh så jag orkade inte kämpa länge och betalar mig in som en hedlig människaaa !

Damn sedan åkte vi stan utan anledning och gick från stan till Haga när vi kunde ha hoppat av där men men vi är hurtiga (johan är hurtig) ajaa what ewaaah.

Kom fram till Correeeeeh det var inte så mycket dra först typ 10 minuter stelhet sedan kom Fellan och Maja som hade hämtat dricka eller Julia dont kommer ihåg..
Ajaah sedan styrde vi upp drack lite sen gick man ner och det var fullt med folk det var värkligen proppat man blev typ kinde och taggad då gick ner med Nisse tha man i källarn där dom felsta var och styrde... !!!
Sedan var det bara röjj ett tag hos Corre !

Efter någon timma avrundade vi eller en massa gick till Haga skolan's gympasal där det tydligen var någon fest vi for dit det var hyfsat sweet men vi kom inte in för vi var tydligen för "fulla" pfffh shiiiit snack! ajaa johan började kaxa med en tjej som jobbade där efter tag orkade vi inte kriga längre kändes hyfsat drygt!
Så vi gick istället till stan MacNdicee!  åt några cheese och träffade Kajsa och Johanna i think dom hette ajaa vi begick till subway och åt i think! sen minns jag inge mer black out !

Men som sagt vi kom hem sent (4) Löööövee To Alll of your Mothers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0