Lust...

I helgen Blev det Galet chill härlig helg !
Började med en jävla massa tränande som vanligt typ dansade typ hel fredag kväll sen drog jag till fellan  :) .
Kom hem på lördag morgon svin trött ! bytte om och cyklade till min fotbolls match vilket var hyfast roligt.. trodde att jag skulle bli bänkad vilket jag inte blev kändes ganska sweeet !
Matchen slutade 3-3 sen kom jag hem duschade åt SOV ! tills typ söndag morgon... sen sov jag då oxå... illa eller nej jag pluggade oxå Prettyyy duktiGGG !

Helgen'sss Lååt !
Usher Make love in this club !


Samt Afasi Filthy's  Glider omkring !


OCH sist men damn lot minst  Adam Tensta Before u Know it ! 

                                                  

                                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0