Im Not ReaTARD

Hahaha kära folk som eller den som läser den här bloggen har nog insätt att jag skriver lite o samanhängadnde eller till och med lite konstigt..(har inte märkt det själv men) Det beror på att jag skriver snabbt och som jag tänker hehe inte för att jag är lite  RETARD utan bara för jag inte orkar bry mig om stavning när det gäller blogg...Asså jag kan stava jag är ju ingen ligist precis men duvet jag bara inte orkar stava fint.. det är drygt DAWG!!
Så ifall jag inte skrev som jag skrev så skulle det bara vara tråkigt att läsa min blogg asså Damn...tråkigt folk skriver tråkigt !



Aja Peace löööv och som hot chokoladééé (ska dricka det nu)  Hö-hö-hö-hö

Kommentarer
Postat av: Anty

Måste säga att jag är imponerad att du fortfarande skriver i bloggen, trodde du skulle lägga ner efter några dagar. Som du ser har jag blivit en trogen läsare, så gör mig inte besviken nu ;)
Peeeace!

2008-04-02 @ 20:58:49
URL: http://www.Anty.blogg.se
Postat av: hanna

älskar din blogg gubben (L)

2008-04-07 @ 12:15:57
Postat av: Putte ,

Blogg suger fett
! :D

2008-04-11 @ 17:33:49
Postat av: Totobobiasos

du suger erik, du är RETARDED hihihihiii löv till dig manii, hihihihihi ;*

2008-04-12 @ 14:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0