HejHej

Jaah man !

Its Fuck'd Up Maaan Asså seriöst ganska drygt när bloggfuckern inte funkar alltså...man blir lite små agg..

ajaaah New day same shit..fy fan är riktigt eller riiikligt negg på att skolan ska börja imorn har en del saker att ta itu med..
Plus att jag inte hittar min ipod laddare måste ladda den via datorn och shit det tar tid känns det som..

Btw har hört att Rmh och några ska styra upp en tvär underground grej nere i stockholmet när jag är där man borde fara dit och kolla!
Det var ett tag sen man var på ett gig eller ett stort gig man kan inte kalla kenring för något det var ju som en liten utav ett B shit!
Vill fara och Se Lorentz o Sakrias (Baselinee) typ dom är sköna live har man hört!

Asså fortfarande så känner jag absolut ingeeeet hopp nu typ min fuckade fuck spirit är ju hur lååg som hällst man har ju ingen sån hära typ göra någonting känsla vaknade upp imorse var typ hur seeg som helst vaknar typ runt halv 12 ligger jag där åå segar en stund..aja vaknar äter stressar inser att tiden går och jag har träning byter om taggar till med musik..Sen ropar jag på pappa ber han typ hämta mig så man kan röra sig mot stan..han frågar mig när träningen börjar jag säger kvart över 1..han börjar typ små flina jag frågar vad som händer då säger han aatt klockan är typ 2 nu för att det är typ sommartid..
Själv klart blir jag Smyg eller tvärsur då när jag inser att jag har missat dansen..sen blir jag sur för man kan inte säga att det är sommar tid då det fortfarande är vinter!!!!! Damn...illa men men.




Ajaaah Ska avrunda min skrivning for Now.. men men Peace love och ehm....aja peaace and some chickingwings! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0