Beep

Heey Shit det var ett tag sen men min dator har ju tagit en permis så jag kommer förmodligen skriva.. typ en gång i veckan...
Men nu ska ni höra på min sjukt sköööana uppstyrning alltså !
Fredags började lite hettsit...
Hade träning efter jag slutade skola på östra gymnasiet dryg som fan att ta sig dit typ byta bussar 1000gggrr...
aja tränade från 3 till halv 5 sen löpte jag till stan bytte buss och for till min fotboll på nolia..tränade från 5 till halv 7 tog bussen där ifrån hem käkade snabbt som fan sen for jag och tränade IGEN! fast det var dans så jag for och dansade till 9 var galet med slut körd efter det men men man härdar sen ringer Erik och Alaa ber mig komma till Marihem eller Mariestrand vette fan vilket av det...aja i alla fall hem duschade snabbt som ett as..
sen åt jag en macka och GICK till mariestrand mötte erik o alaa for till alaas lägenhet och styrde upp det var smyggravt med folk men men det funkade .. åkte bil till erssshboda igen.. hem däcka i soffan :]Loove it !

Lördag...
Vaknar känner efter om man har en baksmälla... neehjs hade man inte Nicjseee ;)
duschar och funderar på om man orkar fara till fotbollen men orkar tyvär inte klockan var ju fu faan 9... inte kul...

Aja är i hemmet kollar lite på repriser av al fadji chillar så där...
Sen styr man upp godaste luchen/middagen..Jag känner mig lite av en mästerkock alltså..
Sen chillar jag lite mer och funderar på vad man ska göra av denna dag som höll på att bli kväll, Kommer på en grym lösning att ringa lite folk och styra upp med en sköön film kväll så dära..
aja just när man drar upp mobilen för att ringa så ringer Alaa och säger att jag ska fixa en skiva och sen ringa Fjällner och sen komma till hans lägenhet...Damn jag blir förvirrad (tror att jag var fortfarande full) haha aja men jag gör det ringer upp erik ber han fixa en skiva för jag pallar inte (btw har ingen dator) aja sen hoppar jag in i duschen så dära... duschar typ någon timma fett skönt må jag säga !
Aja sen drar man till erik han är fett stressad vi skulle åka bil det men han har inte bränt skivan plus att Matte står å väntar på oss och matte skulle hämta en tjej innan han körde oss till alaa's lägenhet.
Men Men jag erik stressar som fan med att bränna skivan och uppehålla matte...
Efter 20 Minuter så drar vi oss mot stan..hämtar upp Tjejen glömde fråga vad hon hettee....aja hon bjuder mig på en cigg och lite dricka..sen fortsätter vi upp mot alaaz lägenhet när vi är där så ringer vi folket det dyker upp en massa glömde namnet på dom..fast det var ju jocke roos fellan julia o alaa o erik o tobbe och typ bea och hennes kompisar typ 5 st HAHA alla Beas kompisar hette Fanny eller det var Fanny Fanny och Fannie och En tjej som kallades för Danie eller något sånt..creeeepz.. aja senare dyker två till tjejer dit och ena hette själv klart FANNY blev as störd... kvällen går det är skönt så dära skön musik allt rullar på det blev inte överstört och inga poliser.. då känner man säg hyfsat med lyckad...typ på hög nivå... :) yeah yeah sen far jag till haga med julia felicia o erik så dära..


Aja Ska dra nu peace lööve and hotDögZ...

BTW vem fan kom på (HOT DOG ) allts varmkorv på engelska .. ? riktigt idotiskt varma hundar...stör mig påree som fan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0